e-sklep meblowy
Kontakt
Dodaj do ulubionych
Wyszukiwanie zaawansowane
Producenci
Regulamin

REGULAMIN SKLEPU SZWED MEBLE

1.INFORMACJE OGÓLNE

Właścicielem sklepu jest firma SZWED MEBLE z siedzibą w Sieradzu.

Sklep internetowy dostępny pod adresem www.mebleszwed.pl, prowadzony przez spółkę jawną wpisaną do rejestru przedsiębiorców KRS nr 0000227057 w Sieradzu.

 

1.1. Przedmiotem działalności sklepu jest sprzedaż mebli skrzyniowych jak i tapicerowanych, dywanów, oświetlenia, tekstylii oraz materacy. Wszystkie produkty są nowe, objęte gwarancją Producenta.

 

1.2. Wszystkie ceny podane na stronie internetowej sklepu SZWED MEBLE są cenami brutto (zawierające podatek VAT) Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.

 

 

1.3. Do sprzedaży promocyjnej, oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na wymienione towary, aż do wyczerpania zapasów magazynowych.

 

2.REJESTRACJA

2.1. Warunkiem przeprowadzenia transakcji w sklepie (dotyczy Klientów którzy nie dokonywali zakupów we wcześniejszym terminie) jest przeprowadzenie rejestracji na co składa się poprawne wypełnienie wymaganych pól formularza rejestracyjnego wraz z zaakceptowaniem regulaminu oraz innych warunków sprzedaży.

 

2.2. Dane osobowe podane w formularzu rejestracyjnym przetwarzane w bazie firmy wykorzystywane są na potrzeby realizacji zamówień, oraz w celach

marketingowo-promocyjnych wyłącznie przez firmę SZWED MEBLE.

 

3.ZAMÓWIENIA

 

3.1. Zamówienia w sklepie można składać w formie e-mailowej przez 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w Niedziele i święta rozpatrywane zostaną w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.

 

3.2. Złożone zamówienia zostaną potwierdzone przez sklep w przeciągu 1-2 dni roboczych, na wskazany adres mailowy.

 

3.3. Złożenie zamówienia przez Klienta jest równoznaczne z upoważnieniem sklepu SZWED MEBLE do wystawiania dokumentów bez konieczności uzyskania podpisu Klienta oraz do wysyłania ich drogą mailową na wskazany adres w zamówieniu. Potwierdzeniem przyjęcia do realizacji jest otrzymanie na wskazany adres mailowy spisanego zamówienia klientowskiego.

 

3.4. Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od dostępności towaru w naszych magazynach, oraz Producentów. Jeśli dany produkt posiadamy na stanie naszych magazynów wysyłka następuje w przeciągu 48godzin.

Średni czas realizacji towarów zamawianych u Producentów wynosi ok. 4 tygodni.

 

3.5. Po całkowitym skompletowaniu zamówionych pozycji oraz ich sprawdzeniu, następuje kontakt z Klientem w celu ustalenia konkretnej daty dostawy.

 

3.6. Z przyczyn niezależnych od  działu sprzedaży termin realizacji może ulec zmianie, o czym informujemy telefonicznie bądź mailowo

 

3.7. Sklep SZWED MEBLE nie ponosi odpowiedzialności za błędne podanie przez Klienta wymiarów, symboli, koloru mebli oraz innych produktów. W przypadku wystąpienia wyżej wymienionych pomyłek całą odpowiedzialność prawną oraz rzeczową ponosi Zamawiający.

3.8. W przypadku zamówienia powyżej 1000zł Kupujący jest zobowiązany do wpłaty zaliczki w wysokości 10% wartości na numer konta widniejącego na potwierdzeniu zamówienia, oraz w niniejszym regulaminie. W tytule przelewu należy wpisać numer swojego zamówienia.

NUMER KONTA : 09 1500 1676 1216 7004 5426 0000

 W momencie odnotowania wpłaty na naszym koncie zamówienie zostanie przekazane do realizacji o czym obsługa e-sklepu poinformuje telefonicznie bądź mailowo.

 

4. CZAS I KOSZT DOSTAWY

 

4.1. Sklep dostarcza przesyłki własnym transportem (gdzie kierowca udziela pomocy przy wniesieniu). Sporadycznie korzystamy z usług firm spedycyjnych. Jeżeli zachodzi konieczność transportu za pośrednictwem firmy kurierskiej, należy pamiętać iż kierowca ma obowiązek zdjąć towar z auta, natomiast wniesienie do domu leży po stronie Klienta.

W momencie stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności np. uszkodzenie opakowania przesyłki, podpisz list przewozowy z adnotacją "opakowanie uszkodzone". Następnie rozpakuj przesyłkę i w obecności kuriera sprawdź, czy jej zawartość nie jest uszkodzona. Jeśli stwierdzisz uszkodzenia elementów wypełnij z kierowcą protokół szkody

Podstawą do dalszego procesu reklamacji jest protokół szkody wypełniony podczas dostawy.

 

4.2. Przesyłki dostarczane są tylko i wyłącznie na terenie Polski.

 

4.3. Kupujący zobowiązany jest do odbioru towaru i uregulowania należności za zamówione produkty zgodnie z wybraną formą płatności.

 

4.4. Kupujący może odmówić odbioru przesyłki jedynie w przypadku stwierdzenia uszkodzonego towaru w trakcie odbioru.

 

4.5. Przy zamówieniu powyżej  2500zł  DOSTAWA GRATIS!!!

Przy Zamówieniach poniżej 2500zł koszt wysyłki ustalany  jest  indywidualnie zależnych od gabarytu i masy całego Zamówienia.

 

 

5. REKLAMACJE

 

5.1. W chwili odbioru przesyłki prosimy zawsze sprawdzać jej zawartość w obecności kuriera, nawet jeśli nie nosi ona widocznych śladów uszkodzeń. Protokół szkodowy spisany w obecności kuriera jest jedyną podstawą do uznania ewentualnych reklamacji mechanicznych. W przypadku składania reklamacji Nabywca zobowiązany jest do przestrzegania procedury reklamacyjnej.

 

5.2. Podstawą do rozpoczęcia procesu reklamacyjnego jest wypełnienie formularza zamieszczonego na stronie sklepu wraz ze zdjęciem uszkodzonego przedmiotu, oraz skan, protokołu szkody spisanego z kurierem. Maile zgłaszające reklamacje należy przesłać niezwłocznie po stwierdzeniu uszkodzenia maksymalnie w przeciągu 48 godzin po odbiorze przesyłki.

W sytuacji dostawy firmą kurierską i stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności np. uszkodzenie opakowania przesyłki, podpisz list przewozowy z adnotacją "opakowanie uszkodzone". Następnie rozpakuj przesyłkę i w obecności kuriera sprawdź, czy jej zawartość nie jest uszkodzona. Jeśli stwierdzisz uszkodzenia elementów wypełnij z kierowcą protokół szkody

Podstawą do dalszego procesu reklamacji jest protokół szkody wypełniony podczas dostawy.

 

 

5.3. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi (np. odcień, wybarwienie tkaniny, bądź drewna) które wynikają z niewłaściwie ustawionych parametrów monitora, bądź przeglądarki internetowej Klienta nie stanowią podstawy do reklamacji.

 

5.4. Dokumentem koniecznym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (PARAGON, FAKTURA VAT)

 

5.5. Reklamacje zasadne realizowane będą w pierwszej kolejności poprzez naprawę bądź wymianę produktu.

 

5.6. W przypadku nie uznania zasadności reklamacji, Kupujący zostanie powiadomiony pisemnie w terminie 14 dni roboczych z podaniem uzasadnienia decyzji. Brak pisemnej informacji w terminie 14 dni roboczych, oznacza uznanie reklamacji oraz realizację.

 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

Wszystkie informacje, zdjęcia produktów, znaki firmowe są chronione Prawami Autorskimi, zabrania się ich kopiowania, rozpowszechniania, oraz używania do celów handlowych lub prezentacji bez zgody właściciela sklepu SZWED MEBLE.

 

Producenci zastrzegają sobie do zmian konstrukcyjnych w oferowanych modelach – nie zmieniając ich ogólnego charakteru.

 

Właściciel sklepu zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w regulaminie, zamieszczając stosowną informację na stronie sklepu.

 

 

 

Zaloguj się
Adres e-mail:

Hasło:

Projekt i wykonanie www.leo.pl © 2011
Proszę czekać